• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule kopieëren naar andere cellen resulteert in zelfde uitkomsten

Status
Niet open voor verdere reacties.

allard1

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
Hoi Allemaal,

Beetje lange titel voor een irritant probleem. Ik heb, zoals eerder gesteld, een grote sheet met veel moeilijke berekeningen voor mijn werk. De sheet loopt van kolom A tot HH met diverse formules en controle velden (in de vorm van een voorwaardelijke opmaak). Nu probeer ik een formule door te trekken over verschillende cellen middels kopieëren en plakken speciaal. Wat er nu gebeurt is het volgende.
Tot en kolom Z gaat het prima maar vanaf AA beginnen de problemen. Ik krijg steeds dezelfde uitkomsten. Heeft iemand een idee hoe dit in %^#*(@^ mogelijk is?
Bij andere formules werkte het prima.

Groet,
Allard

Hoi Allemaal,

Beetje lange titel voor een irritant probleem. Ik heb, zoals eerder gesteld, een grote sheet met veel moeilijke berekeningen voor mijn werk. De sheet loopt van kolom A tot HH met diverse formules en controle velden (in de vorm van een voorwaardelijke opmaak). Nu probeer ik een formule door te trekken over verschillende cellen middels kopieëren en plakken speciaal. Wat er nu gebeurt is het volgende.
Tot en kolom Z gaat het prima maar vanaf AA beginnen de problemen. Ik krijg steeds dezelfde uitkomsten. Heeft iemand een idee hoe dit in %^#*(@^ mogelijk is?
Bij andere formules werkte het prima.

Groet,
Allard

Zonder een %^#*(@^ voorbeeld hebben blijft het lastig om te zien waar de %^#*(@^ fout zit.:D:p

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Zonder een %^#*(@^ voorbeeld hebben blijft het lastig om te zien waar de %^#*(@^ fout zit.:D:p

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Yes I know, maar helaas gaat dat echt niet lukken :S de gegevens zijn nogal geheim en gezien de hoeveelheid is een fopbestand moeilijk. Het valt me overigens op dat hij over al antwoord 0 geeft. Ook als ik de formule op een ander blad zet. Overigens is er wel een antwoord (gister haalde ik bijna de computer uit elkaar omdat er geen geluid was, ja de volumeknop checken eerst wil ook wel helpen LOL :))

Probleem opgelost!

Ik had een vbcode geschreven voor het automatisch invoegen van kolommen. Deze heb ik er uiteindelijk uitgesloopt (inclusief kolommen) aangezien ik van mijn blad viel :) Daar zit hem de fout, want ik had een back up (thank god) die het nu wel doet.

Toch bedankt voor de aandacht

Probleem opgelost!

Ik had een vbcode geschreven voor het automatisch invoegen van kolommen. Deze heb ik er uiteindelijk uitgesloopt (inclusief kolommen) aangezien ik van mijn blad viel :) Daar zit hem de fout, want ik had een back up (thank god) die het nu wel doet.

Toch bedankt voor de aandacht

Oké. Zet de vraag dan maar op opgelost.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan