• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

formule maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter thst
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

thst

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2001
heb een bestandje toegevoegd,
wie kan me helpen.

verander de extensie txt naar xls

Angela

Bijlagen

Laatst bewerkt:
vertel eerst eens wat er in dat bestandje staat.
Zoiets maar openen vanaf een site zal niet snel iemand doen.
Ook een uitleg zal wel mooi zijn.

Nou... bij mij werkt dat niet écht. Ik kan de extensie wel veranderen maar Excel herkent het bestand vervolgens niet, dus w.m.b. zal je het anders op moeten lossen, bijvoorbeeld door van de xls-map een zipje te maken ...

Het is niet helemaal wat ik bedoel, heb een nieuw bestandje, met een betere uitleg gemaakt.

Bedankt alvast Angela

Bijlagen

Heb de formule bijna zelf gevonden, zit nog een klein foutje in, wie kan me helpen ?

Angela

Bijlagen

Hoi Luc,

Die hulplijst in kolom M was niet nodig.
In kolom F en G staan: a de weeknummers en b de 'soort', dus daarnaar kan verwezen worden in de formule.
Deze hoeft nu 'simpel' alleen nog naar beneden te worden gekopieerd, mits de kolommen F en G natuurlijk ook worden aangevuld.

Teun,

Dit is inderdaad mooier.
Maar is CSE nodig?

Right, kennelijk niet ... !
Ik was aan het zoeken naar een mogelijkheid om het celbereik te vervangen door iets van 'heel kolom A' en 'heel kolom B' , maar dat lukte me niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan