• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

formule met 2x =ALS

Status
Niet open voor verdere reacties.
per week

Hoi Paul,
ben misschien niet helemaal handig begonnen, maar dat komt omdat ik eerst moest ontdekken wat de mogelijkheden waren.
Eigenlijk heb ik voldoende aan de uitkomst per week, en hoeft het niet per se per dag. Wel wil ik dit per locatie hebben. Dus dan zou 1 hele grote formule per locatie (bso, psz etc => nr 10, 11 etc.) voldoende zijn.

Voordat ik jouw antwoord in het bestand ga invoeren, hoor ik dus graag of jij hier eenvoudige oplossing voor hebt, voordat ik weer iets anders moet gaan doen.

Vast bedankt,

Pauline

Pauline,

Is mijn tussenkomst in transparante inkt getypt ?
Als het NIET goed is ook ik het ook graag !

Als ik jou was zou ik de formule van Gime of mij gebruiken om elke dag een uitkomst te krijgen, en vervolgens zou ik die uitkomsten optellen om het week totaal te krijgen.

Of Gime moet een mooie/simpele matrix formule weten om direct het week totaal te krijgen.

Laatst bewerkt:
gelukt

Heren!!,
hartelijk dank voor alle hulp, inmiddels zit de hele weer erin en heb ik een geweldig
bestand.
Sorry voor de late reactie, maar had eerder geen tijd om het af te maken.
In ieder geval bedankt.
Pauline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan