• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule met verwijzing naar andere Excel workbook

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonhnoel

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2016
Hi all,

ik wil graag een Xlookup formule gebruiken waarbij de lookup array en return array in een ander Excel bestand staan dan de waarde die ik wil opzoeken.

Nu gaat dit de ene keer zonder problemen, maar de andere keer verdwijnt de formule zodra ik het andere Excel bestand aantik.

Nu ben ik benieuwd, wat zijn de voorwaarden om waardes uit een andere Excel te halen?

Heeft het met de opgeslagen locatie te maken en/of het type Excel bestand?

Nu moet ik, iedere keer als het niet lukt, alle data naar hetzelfde bestand kopiëren om te zoeken.

beide bestanden moeten geopend zijn, die éne dat is 200% logisch, maar die andere had je misschien uit het oog verloren..

Hi Cow18,

ik heb het over het moment van aanmaken van de formule, niet daarna. Dus beide bestanden zijn open.

Maar het zodra ik de lookup array wil selecteren (in het andere bestand dus) verdwijnt de mogelijkheid om iets in te vullen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan