• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule of marco nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

dartfreak87

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2012
Hallo,

ik heb een Dart toernooiprogramma gemaakt in excel
Maar nu zoek ik dus een formule die mij kan helpen met de schrijver invullen
omdat het soms even duurt voordat een baan weer bezet is

de bedoeling is dus dat als ik het baan nummer intyp dat de verliezer van die baan in het vakje schrijver komt te staan

nu weet ik dus niet wat voor een formule of marco ik moet gebruiken

ook zoek ik nog een marco in het zelfde bestand zodat ik wedstrijd briefjes kan uitprint door de cellen te selecteren van de spelers, schrijver uitslag en baan
en ook nog de naam als titel neemt van het bestand

kan hier iemand mij helpen

voorbeeld van het programma bijgevoegd

Bijlagen

En hoeveel deelnemers nemen er aan deel, zijn dat een vast aantal of variabel aantal.

dat is per schema vast bepaald
ik heb een schema voor 16, 32, 64,128 enzovoort deelnemers
dus ik hoef het alleen maar in 1 schema en dan kan ik het zelf wel invoegen in de rest van de schema's

Ik heb verleden jaar iemand ondersteunt met een dart poule maar die had voor ieder aantal een ander programma, ik heb hem bij enkele de formules aangepast zodat hij verder kon voor de andere bestanden, hulp bij de volgen tabbladen,inschrijvingsformulier met random sorteerlijst ,Prikbord met informatie voor de deelnemers en schrijvers in welke poule ze terecht gekomen zijn, een tabblad om uitslagen in te vullen, en een tabblad om wedstrijdbriefjes af te drukken, dit alles moet samen lopen met de uitslag van de poules.
Omdat dit bestand niet van mij is kan ik het niet posten zonder toestemming van de auteur op deze topic.
In jou voorbeeld herken ik niet dezelfde basis en daarom is het moeilijk om een bestand op te maken voor wedstrijd briefjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan