• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

formule om berekeningen te doen of toch iets anders? geen logische volgorde

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0664

Banned
Lid geworden
27 jul 2014
Dag mensen,

Ik wil graag iets maken, waar ik het ook ergens anders kan gebruiken. Dit keer is het met valuta(niet recent)
Wat is mijn bedoeling dat mijn eerste kolom euro de basis vormt van mijn berekening. Ikzelf weet niet wat er helpt en ik heb het al in de chat gevraagd het is heel moeilijk om te vinden.
de overige gegevens bevinden zich in rij 2

ik wil 1 tot 100 euro in deze volgorde kunnen doen(1-5-10-15-20-25-30-35-40-45-50 enz...) 0 is geen optie ;)
Die volgorde wil ik voor alle andere valutas elk in aparte kolom.

dit is mijn basis hiervoor, ik dacht dat je dit kon berekenen maar weet niet wat ik ervoor moet gebruiken.

klik hierzo

Laatst bewerkt:
Cobbe --> Perfect!

Ik was het dus veel te ver aan het zoeken, dacht in mijn eigen dat ik er niet ging geraken met gemengde adressering maar natuurlijk niet uitgetest.
Toch bedankt voor je tijd en moeite ik kan nu direct weer verder.
ik was al aan het kijken naar functies en dergelijke terwijl het met een simpele verwijzing en formule ook ging...

groeten

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan