fun_surfer
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 aug 2001
Beste allemaal, ik wil mijn salaris uit laten rekenen door Excel, gekoppeld aan mijn urenlijst. Nu krijg ik een extra vergoeding voor de uren dat ik ergens anders dan aan onze loods heb gewerkt, 'koffiegeld'. Nu heb ik een tabel ingevoerd als compleet werkblad en wil ik op mijn eerste werkblad een formule toepassen die mijn begintijd in 'totalen, kolom B' vergelijkt met de begintijd van de tabel in 'koffiegeld, kolom A' en mijn eindtijd in 'totalen, kolom C' met 'koffiegeld, rij 1'. Als ik niet heb gewerkt staat er geen waarde in 'totalen, kolom B' en zou ik graag een lege cel willen krijgen waar ik anders het bedrag zou krijgen.
Ik denk dat ik een formule moet hebben met iets als =WAARDE.ALS maar omdat ik ook naar een rij moet laten kijken heb ik ook iets nodig met EN, dit heb ik alleen nog nooit gebruikt...
Ik weet dus ook niet of het mogelijk is om het zo te krijgen zoals ik het zou willen!? Alvast heel erg bedankt allemaal.
GRTZ fun_surfer.
P.S.: Het ZIP-bestand is hoe mijn werklijst nu is en geeft misschien een beetje een beeld wat ik met die tabel bedoel.
Ik denk dat ik een formule moet hebben met iets als =WAARDE.ALS maar omdat ik ook naar een rij moet laten kijken heb ik ook iets nodig met EN, dit heb ik alleen nog nooit gebruikt...
Ik weet dus ook niet of het mogelijk is om het zo te krijgen zoals ik het zou willen!? Alvast heel erg bedankt allemaal.
GRTZ fun_surfer.
P.S.: Het ZIP-bestand is hoe mijn werklijst nu is en geeft misschien een beetje een beeld wat ik met die tabel bedoel.
Laatst bewerkt: