sanneclaudine
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 2 mei 2017
- Berichten
- 2
Goedemiddag,
Wij zijn inmiddels paar uur bezig met het volgende vraagstuk: Ik ben bezig om een budgetplan op te stellen voor mijn organisatie om te gebruiken in het werkveld, echter stuiten we op het volgende probleem.
We hebben een keuzelijst aangemaakt in kolom C waar je kan kiezen voor wekelijks, maand, kwartaal etc. In Kolom D voert de medewerker het bedrag in wat klant ontvangt, en selecteert dus om wat voor periode betaling het gaat. In Kolom E dient dan automatisch het bedrag te verschijnen die gekozen is (maand, wekelijks of jaarlijks etc).
Nu lukt het ons niet om dit voor mekaar te krijgen en is best essentieel voor het gehele bestand ;-) .
Dank je wel alvast! Bekijk bijlage Unite Budgetplan .xlsxBekijk bijlage Unite Budgetplan .xlsx
Wij zijn inmiddels paar uur bezig met het volgende vraagstuk: Ik ben bezig om een budgetplan op te stellen voor mijn organisatie om te gebruiken in het werkveld, echter stuiten we op het volgende probleem.
We hebben een keuzelijst aangemaakt in kolom C waar je kan kiezen voor wekelijks, maand, kwartaal etc. In Kolom D voert de medewerker het bedrag in wat klant ontvangt, en selecteert dus om wat voor periode betaling het gaat. In Kolom E dient dan automatisch het bedrag te verschijnen die gekozen is (maand, wekelijks of jaarlijks etc).
Nu lukt het ons niet om dit voor mekaar te krijgen en is best essentieel voor het gehele bestand ;-) .
Dank je wel alvast! Bekijk bijlage Unite Budgetplan .xlsxBekijk bijlage Unite Budgetplan .xlsx