• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

formule reageerd niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pakwerker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
ik heb meerdere kollomen met letters van elke letter wil ik weten hoevaak die voorkomt in de kollom nou heb ik dat gedaan met de formule =AANTALLEN.ALS dit werkt op 1 kollom maar niet op de andere het volgende gebeurd daar van de 15 leters doet de formule het op 13

nu is mijn vraag weet iemand hoe ik dat kan verhelpen

en hoe ik iets kan in stellen dat het continu op rangorde staat dus al er iets veranderd dat de rangorder ook automatisch veranderd

hoop dat iemand mij hier mee kan helpen

ik heb meerdere kollomen met letters van elke letter wil ik weten hoevaak die voorkomt in de kollom nou heb ik dat gedaan met de formule =AANTALLEN.ALS dit werkt op 1 kollom maar niet op de andere het volgende gebeurd daar van de 15 leters doet de formule het op 13

nu is mijn vraag weet iemand hoe ik dat kan verhelpen

en hoe ik iets kan in stellen dat het continu op rangorde staat dus al er iets veranderd dat de rangorder ook automatisch veranderd

hoop dat iemand mij hier mee kan helpen

AANTAL.ALS( ik neem aan dat je dat bedoelt) werkt ook op meerdere kolommen.
Kan je een voorbeeld bestand (zonder gevoelige informatie) sturen zodat we kunnen zien waar het mis gaat.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan