• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

formule sponsoring aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolsluc

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2013
Aan alle helpers

Ik heb een file voor het registreren van de uitslagen van een kaartprijskamp (aangemaakt met de hulp van het forum).
Het probleem is dat in het verleden de uitbetaling van het sponsorgeld slechts meegerekend wordt vanaf dat er 10 tafel waren geregistreerd.
Nu zou deze regel vervallen zodat er vanaf 2 tafels ook sponsorgeld in rekening kan gebracht worden.

ps:Sponsorgeld wordt ingevoerd op sheet prijskamp in cel ab2
Ik heb in sheet uitbetalen in cel x3 de formule aangepast naar 2tafels maar dit werkt niet (waarschijnlijk moeten er nog formules aangepast worden),maar om niet volledig in de knoop te geraken is het misschien beter om dit aan de forumleden over te laten (hebben dit vroeger samen ineen geknutseld )

Kan iemand helpen aub

.Bekijk bijlage moederfile prijskamp dubbelklikken ok.xlsm

mvg,lco

Laatst bewerkt:
Aan iedereen

Ik heb inmiddels ook de formule in sheet "bereken prijzen" in celI1 aangepast waardoor de prijzen worden aangepast.
ps nu is het volgende probleem in de tabel van de uitbetalingen ,bij tafel 9 tot 12 lopen de uitbetalingen niet meer gelijkmatig op.
kan iemand er eens naar kijken of ik niets vergeten ben (misschien iets verkeerd gedaan).

mvg,lco

Goede morgen

probleem is opgelost.

ga vraag afsluiten.

mvg,lco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan