• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

formule verschuivingen help

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zwollenoord

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2002
Hallo,

Ik ben al een tijdje bezig met het opmaken van een formule.
Ik wil namelijk een factuur koppelen aan een maand. Als ik op mijn werkblad factuur een 2 invoer dan moet hij de gegevens van de maand februari laten zien. Het zelfde geld uiteraard voor een 3 en de cijfers van maart.Ik ben zo ver dat ik er een een getal zie staan maar dat is alleen het getal van de eerste week van de maand. Als ik er een maand van maak dan ben ik waarschijnlijk van het probleem af maar ik ontvang alleen maar weekcijfers. Ik heb een voorbeeld bijgesloten.

Dan heb ik nog 2 vragen

1 Ik wil onder een printbutton automatische de print functie in werk zetten
2 Ik wil onder een ander plaatje het excel document exporteren naar bijvoorbeeld WORD ( mijn eigen briefpapier)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Bijlagen

Hallo Zwollenoord.

Je komt natuurlijk in problemen als je weekcijfers om wilt zetten in maand cijfers, aangezien er niet precies 4 weken in een maand zitten.
Wil je het aantal weken aanhouden zoals in je voorbeeld zou je kolom aan het eind van de maand kunnen zetten en daar de som in zetten van de weken ervoor en dan naar deze cel verwijzen.

Willem

formule verschuivingen

Hallo,

Maar is er geen andere oplossing voor ?
Heb je ook een antwoord op mijn andere vragen ?

Sorry maar hier pas ik.

Ik wilde je alleen maar even op attenderen dat je niet zomaar weekcijfers om kunt zetten in maandcijfers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan