• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule voor laatste 8x op de training

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je spreadsheet oogt erg rommelig. In de 2e helft van week 33 zijn er twee trainingen geweest, zo lijkt het. Er zijn spelers die maar een keer aanwezig waren dus dan kun je al geen onderscheid meer maken. Ik heb toch geprobeerd er iets van te maken, kijk maar.

Edit: en wat betekent "H"?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Formule laatste 8x op de training

normaal trainen wij dinsdag en donderdag, die 2 houdt in dat we die week ook op zaterdag hebben getraind maar dat is een uitzondering. De H betekent hersteltraining en die wil ik dus meetellen bij de laatste 8 indien van toepassing. Op dit moment zou dus de formule de velden H3 tot O3 moeten bevatten. Een week later moet ik in de formule de letters aanpassen in J3 en P3. Hoop dat ik zo een beetje duidelijk ben?

Ik heb dus een oplossing geplaatst in kolom CP. Kijk daar eerst even naar.
Als er een training wordt ingelast zou je een kolom moeten invoegen. In plaats van de cellen te vullen met cijfers en letters door elkaar kun je beter alleen 1 of 0 gebruiken, en eventueel door de kleur van de cel aan te passen nadere informatie geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan