• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule voor lotto formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

wildfox

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 okt 2007
Hoi ik ben echt niet zo op de hoogte met excel formules.
In mijn bijlage vindt je een lotto formulier wat ik zelf ineen heb geknutseld.
Nou was mijn vraag , kan er mij iemand formules bij dit formulier maken zodat de getrokken getallen aotomatisch worden aangeduid in het overeen stemmende cel of vak
En ook hoeveel nummers een persoon nog moet hebben voor dat hij uit is ,en de totaal winst. Ik dank u nu al voor de moeite.

Bijlagen

wildfox,

Zoek eens in helpmij bij doorzoek dit forum staat rechts boven.
Het geen jij vraagt is al heel vaak behandeld, er staan verschillende programma's

Suc6

Ik heb u een klein beetje op weg geholpen.

Mvgr. Cobbe

Laatst bewerkt:
Beste wildfox ;)

Ik doe al jaren de LOTTO op ons werk, en via mijn site heb ik dit bestandje aangepast aan uw behoeften.

Ik hoop dat je er iets mee kan aanvangen.

Indien je nog aanpassingen wilt zal ik het wel vernemen.

Groetjes Danny. :thumb:

Bijlagen

Hoi nhojnavslig
Fantastisch net wat ik zocht. Ene hele dikke mercy voor jou. Maar hoe kan ik nu het bedrag van de inzet veranderen , onze inzet is 1,50 Euro per keer. Maar voor de rest ben ik je al zeer dankbaar. Heb hier nog zo een formulier maar dan voor de Euromillions mischien heb jij hier ook iets voor.

Bijlagen

Hallo Wildfox,
Leuk te horen dat je iets aan het bestandje hebt, ik heb eea een beetje aangepast zodat je ook het inzet bedrag kunt wijzigen, als je mij een berichtje stuurt op jvgils@ziggo.nl
dan mail ik het je terug.

Grtz, John

nhojnavslig,

als je mij een berichtje stuurt op
dan mail ik het je terug.
Dan hebben de andere die er in geintreseerd zijn er niets aan.

Daar heb je volledig gelijk in Wim.
Ik kan het beter bijsluiten, vanwege de bestandsgrootte is het echter wel "gezipt"
Op het blad "Betaald" kun je nu de inleg per trekking aanpassen.
Grtz, John

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan