Het Hof
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 17 jul 2001
- Berichten
- 1.269
Ik ga vanaf 1 april voor maximaal 50% thuis werken en voor 50% op kantoor. Als ik op zakenbezoek buiten kantoor ben of ik heb een medische afspraak, dan gaat 50% van die tijd naar beide categorieën.
Voorbeeld: ik heb 16 uur op kantoor gewerkt, 12 uur thuis, 10 uur klantbezoek en 2 uur voor een medische afspraak. Dan gaat 10+2 uur/2 = 6 uur naar beide categorieën. Ik heb dan 22 uur op kantoor gewerkt (55%) en 18 uur thuis gewerkt (45%).
Ik wil dat in een excelbestand laten berekenen, maar kom er niet uit. Het mooiste zou zijn een sheet met de exacte werktijden (dus niet de uren), zodat ik alleen dat maar in hoef te vullen.
Wie kan mij met de formules helpen?
Voorbeeld: ik heb 16 uur op kantoor gewerkt, 12 uur thuis, 10 uur klantbezoek en 2 uur voor een medische afspraak. Dan gaat 10+2 uur/2 = 6 uur naar beide categorieën. Ik heb dan 22 uur op kantoor gewerkt (55%) en 18 uur thuis gewerkt (45%).
Ik wil dat in een excelbestand laten berekenen, maar kom er niet uit. Het mooiste zou zijn een sheet met de exacte werktijden (dus niet de uren), zodat ik alleen dat maar in hoef te vullen.
Wie kan mij met de formules helpen?