night owl
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 sep 2009
Goedenavond,
Voor een excelbestand waaraan ik aan het werken ben, probeer ik met behulp van voorwaardelijke opmaak kleursignalen aan te brengen.
Drie dingen probeer ik te realiseren, namelijk:
1. de cellen in een kolom rood te laten kleuren bij cijfers van 0 t/m 7
2. de cellen in diezelfde kolom geel te laten kleuren bij de getallen 8 t/m 30
3. de cellen, ook in dezelfde kolom zonder kleur te laten waar waar nog geen getal is ingevuld en alle getallen boven de 30
Wel belangrijk om te weten is dat deze voorwaardelijke opmaak geldt voor de hele kolom en niet waar ik nu een paar cijfers erin gezet heb, zie bijlage.
Ik hoop dat iemand hiervoor een oplossing heeft want ik ben al een halve dag een het proberen en zonder resultaat.
Bij voorbaat dank!
Night Owl
Voor een excelbestand waaraan ik aan het werken ben, probeer ik met behulp van voorwaardelijke opmaak kleursignalen aan te brengen.
Drie dingen probeer ik te realiseren, namelijk:
1. de cellen in een kolom rood te laten kleuren bij cijfers van 0 t/m 7
2. de cellen in diezelfde kolom geel te laten kleuren bij de getallen 8 t/m 30
3. de cellen, ook in dezelfde kolom zonder kleur te laten waar waar nog geen getal is ingevuld en alle getallen boven de 30
Wel belangrijk om te weten is dat deze voorwaardelijke opmaak geldt voor de hele kolom en niet waar ik nu een paar cijfers erin gezet heb, zie bijlage.
Ik hoop dat iemand hiervoor een oplossing heeft want ik ben al een halve dag een het proberen en zonder resultaat.
Bij voorbaat dank!
Night Owl