• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule voorwaardelijke opmaak reageert niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter HJ25
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HJ25

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2013
In het bestand in de bijlage heb ik een overzicht gemaakt van een planning. Onder de tabel met de tijden kan het getal van het lokaal dat gebruikt wodt ingevuld worden. Nu heb ik in het voorbeeld ruimte gehouden voor 4 opleidingen die ingevuld kunnen worden. Wanneer er toch een 5e opleiding bij komt zal er dus een rij ingevoegd moeten worden. Dit geeft alleen het probleem dat wanneer ik op de ingevoegde regel het getal van het lokaal neerzet deze niet verwerkt wordt in het overzicht daaronder, terwijl dit met de overige 4 regels wel gebeurd. Hoe kan ik dit oplossen?

Bekijk bijlage Map1.xls

Is dit wel de goede bijlage?
Ik vind nergens een formule, noch een voorwaardelijke opmaak.
Mvg.

Ja het is de goede bijlage. Ik vroeg ook niet of er gekeken kon worden naar de huidige voorwaardelijke opmaak, ik vraag hoe ik het kan oplossen (dus welke formule ik bij de voorwaardelijke opmaak moet neerzetten) om geen foutmeldingen te krijgen bij verwijderde of toegevoegde regels

1. Je titel geeft aan dat er een formule in de voorwaardelijke opmaak niet reageert - Formule niet gevonden.

2. Onderstaand stukje tekst werkt ook niet in het voorbeeldbestand, ook niet de andere 4 lokalen.
Wanneer er toch een 5e opleiding bij komt zal er dus een rij ingevoegd moeten worden. Dit geeft alleen het probleem dat wanneer ik op de ingevoegde regel het getal van het lokaal neerzet deze niet verwerkt wordt in het overzicht daaronder, terwijl dit met de overige 4 regels wel gebeurd.

Graag een correct voorbeeld bestand.

Succes,

Sorry! Hopelijk maakt het volgende voorbeeld het wat duidelijker. Ik heb nu de voorwaardelijke opmaak er bij in gezet, maar wanneer ik nu een 5e opleiding er bij zet wordt deze niet meegenomen in het overzicht daaronder.
Bekijk bijlage Map1.xls

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan