• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

allard1

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
Berichten
314
Vrienden,

Ik ben op dit moment bezig met een sheet voor mijn gewerkte uren en mijn saldo verlof. Nu wil ik een koppeling maken ten aanzien van de datum.
In de invoersheet staan gewoon de dagen van maandag tot en met vrijdag waarop ik mijn start en eindtijd vul. Voorgaande levert dan vervolgens een aantal uren op welke ik dan vul in een totaal sheet waarop alle weken staan van het jaar met daarbij de dagen voor de totaal tijden. Nu zou ik deze twee willen koppelen aan de hand van de datum. Dit heb ik geprobeerd middels de volgende formule
=Als(D3*dit is bijvoorbeeld vandaag*=D50*In deze cel heb ik de datum van vandaag staan middels =nu()*;'Invulsheet!'D2*het veld waarin de totaal uren staan*.
Als ik deze zo gebruik dan krijg ik een fout melding ten aanzien van de formule. Kan iemand mij vertellen wat de reden hiervan is ?

Groet,
Allard
 
Gebruik een zoekfunctie zoals VERT.ZOEKEN of VERGELIJKEN of iets dergelijks. Zoek op de datum van vandaag met VANDAAG().

Wigi
 
Gebruik een zoekfunctie zoals VERT.ZOEKEN of VERGELIJKEN of iets dergelijks. Zoek op de datum van vandaag met VANDAAG().

Wigi

Hoi Wigi,
Bedankt voor je snelle reactie. Ik krijg het toch niet voor elkaar. Vandaar heb ik even de sheet bijgevoegd om het duidelijk te maken. De gegegevens van de invoersheet wil ik graag in de januari/juni sheet of de juli/december sheet afhankelijk van de datum natuurlijk. Dit wil ik koppelen naar de data waarop ze van toepassing zijn. Maar het lukt me toch niet....!!! Misschien vraag ik wat teveel........................!!!!:rolleyes:

Groet,
Allard

P.s. hij is beveiligd zonder wachtwoord
 

Bijlagen

  • Nieuwe uren.zip
    25,4 KB · Weergaven: 23
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan