• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

ancha

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2011
In cel b3 tot aan cel b8 hebt U de vaste huurinkomsten, nu wil ik per maand zoals u ziet in cel d3 tot aan cel d8 dat op de datum dat er staat dat de des betrefende cel in c3 of c4 of c5 ect leeg word, maar de eerst van de daaropvolgend maand moeten die weer zichtbaar worden tot aan de volgend datum die er is
bvb in d3 is het iedere 24é van de maand, in cel d4 is het iedere 25é van de maand enzv.
Hopelijk gaat het met een formule want met een macro formule ben ik niet zo goed weg.Bekijk bijlage Map1 test.xlsx

Ad

Uw formule is zeer goed, als het niet anders kan dan gebruik ik die wel, maar nu moet ik ieder maand de datum aanpassen, kan het niet dat men bvb dat men in d3 de 23é in d4 de 25é standaard staat enzv

Groetjes

Gebruik dan de formule uit het voorbeeldje uit kolom F.
Of laat het bestandje eens zien, dan kan het erin geplaatst worden.

Hier een oplossing met iets andere formules.
In plaats van 21 staat er nu 21-11-15 in kolom D

Bijlagen

Ad je bent gewoon fantastisch dat is het, ik heb er lang naar gezocht en dicht bij gezeten, maar jij bent gewoon de beste.

Dank U wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan