• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule werkblad vermenigvuldigen naar andere tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gnurk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2006
Hoi,

Excel leek me een prima programma om een tijdschrijfsheet op te stellen. Nu lukt dat allemaal prima, maar voor het overzicht wil ik per week een invoer en een overzichtssheet hebben. Dat komt er dus op neer dat er 104 tabbladen zijn voor het gehele jaar. Op werkblad 'week 1 invoer' voer ik de bezigheden en tijdsduren in, en in werkblad 'week 1 overzicht' wordt dat op verschillende manieren uitgesorteerd naar overzichtslijstjes. Als ik verder ga met 'week 2 invoer' gaat alles nog prima, maar zodra ik 'week 2 overzicht' wil maken moet ik in alle zoekformules voor 'week 2 invoer' de tekst gaan veranderen, omdat excel met gewoon kopieren als zoektekst '=SOM.ALS('Week 1 invoer'!B3:B100;"Wiskunde B";'Week 1 invoer'!G3:G100)' laat staan. Weet iemand hoe ik dat automatisch door kan laten tellen zodat ik niet voor 52 weken telkens handmatig hoef te gaan veranderen?

Dank je wel!

Groetjes Karin

Poeh, dat zal niet meevallen.... probeer eens met zoeken en vervangen "week 1" binnen alle formules te wijzigen in "week 2", lukt dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan