• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule wordt overschreven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Norman Scheuter

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2008
Hallo,

We hebben in een cel (Q37) een simpele formule staan.
Code:
=$K37*O15*$I$14/100

De cel K37 is normaal "0"
Zodra we in cel K37 bijv. 20 invullen, wordt cel Q37 overschreven door een waarde en is de formule weg?

Weet iemand hoe dit kan.

Mijn excuses, ik kan het werkblad niet toevoegen....is onze calculatie formulier...

Al vast bedankt.

Norman

Zodra we in cel K37 bijv. 20 invullen, wordt cel Q37 overschreven door een waarde en is de formule weg?
Je kan niet EN een formule EN een waarde in een cel hebben.

Waarom wil je dit überhaupt?

een cel kan alleen "vanzelf" veranderen van formule naar een vaste waarde als dat aangestuurd wordt door VBA / een macro.

zonder het bestand is het voor ons ook een gok wat het precies is

Je kan niet EN een formule EN een waarde in een cel hebben.

Waarom wil je dit überhaupt?

Hoi AlexCEL,

Dat wil ik niet...dat gebeurt nu.
In de cel staat nu een formule, maar deze verdwijnt ( wordt overschreven door de waarde welke de formule geeft )
Dus de formule is dan weg en overschreven door een vaste-harde waarde

Ik begreep er niks van.
Heb daarom de pc herstart en opnieuw gekeken en geprobeerd.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit....nu doet is het wel goed....heel vreemd.:confused:

Ik had de vraag niet helemaal goed gelezen, ging ervan uit we het over dezelfde cel hadden waar de formule en de waarde in stond.

Maar goed, eerst weer opgelost dus. Mooi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan