• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

neveho

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2009
Berichten
19
Hallo,
Ik ben de weg ff kwijt. ik wil graag een fomule creeren in een werkblad om bij een bepaalde invoer, in dezelfde rij, alles in dezelfde kolom te kopieren naar een apart werkblad.

Voorbeeld in bijgevooegd werkblad wil ik:
als in kolom e: "sna" staat dat de hele rij gecopieerd word naar een appart werkblad of nog beter een map. Ik begrijp alleen niet hoe ik dit kan doen. Iemand wat tips voor mij?:rolleyes::rolleyes:
 
Hallo,
Ik ben de weg ff kwijt. ik wil graag een fomule creeren in een werkblad om bij een bepaalde invoer, in dezelfde rij, alles in dezelfde kolom te kopieren naar een apart werkblad.

Voorbeeld in bijgevooegd werkblad wil ik:
als in kolom e: "sna" staat dat de hele rij gecopieerd word naar een appart werkblad of nog beter een map. Ik begrijp alleen niet hoe ik dit kan doen. Iemand wat tips voor mij?:rolleyes::rolleyes:

Waar is het "bijgevoegde" werkblad?:cool:

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Code:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
  if target.column=5 then sheets("Blad2").rows(20)=rows(target.row).value
End Sub
 
In het bestand zit een macro die een nieuw bestand opent en de gegevens van "sna" daar neerzet.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Het lukt me nog niet helemaal,
ik heb de formule van "snb" in vba gezet maar dan werkt het niet.
Roncancio: ik zie in het bestand niet dat de gegevens van sna in een andere map gezet worden.
Heb je nog wat tips?
Mischien wel handig om er bij te vermelden dat ik nog niet zolang met excel werk:eek:
 
Roncancio: ik zie in het bestand niet dat de gegevens van sna in een andere map gezet worden.

Klopt, ik was vergeten het bestand te plaatsen.
Bij deze.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 

Bijlagen

  • ff-1.xls
    82,5 KB · Weergaven: 22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan