• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonduPon

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2009
Bekijk bijlage uitslag.xlsx

Wie kan mij helpen met de formule om van de eerste twee kolommen , dan automatische de grooste in de derde kolom te zetten met de verwijzing naar plaats 1,2 ,3 enz.

zonder dat ik hoef te filteren.

ik bedoel in de kolom met plaats wie nr 1 word enz. Dus wie er met de gewonnen partijen , plus en min punten dan de winnaar is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer zelf eens de verschillende bereiken aan te passen

Bedankt voor de moeite , helaas was dit voor mij niet de oplossing.

Zet even in jouw voorbeeldje hoe de verdeling van de plaatsen eruit ziet.

De gene met de meeste gewonnen partijen en + punten zou dan nr 1 achter moeten staan enz dan naar beneden nr 2 , 3 enz.

Hij kent niet het verschil tussen de min en plus , hij geeft alleen de eerste kolom door als eind cijfer.

Probeer ook al dagen een code lol.

Volgens mij is het dit niet. Maar heb je in jouw vraag en voorbeeldje niet duidelijk gemaakt wat je wil. Maar als dit de oplossing is. Wil dan de vraag op opgelost zetten?

Het was het bijna , hij geeft alles mooi door alleen hij geeft als er meerdere 2 gewonnen hebben de zelfde plaats en dan moet het verschil in de min en plus punten uitmaken welke de plaats krijgt.

@RonduPon Onnodige quotes verwijderd. Wanneer je direct reageert op een reactie is het niet nodig om dat bericht te quoten. Onnodig quoten heet dat, hetgeen niet gewenst is.

Stel in het vervolg dan een duidelijke vraag met een voorbeeldje waardoor het duidelijk wordt wat de bedoeling is! Nu zijn er 12 onnodige reacties. Zie #11. Met een hulpkolom en wat aanpassingen in jouw voorbeeldje is het vrij eenvoudig op te lossen.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan