• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formules in excel sorteren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren,

Inmiddels is het gelukt om automatisch te laten sorteren. Alleen wanneer alles gelijk was, werkte het nog niet goed. Maar achter de rang heb ik hierin een verschil gemaakt door in die formule op het eind ' +1*0,0000004 ', en bij de volgende ' +1*0,0000003 ', ' +1*0,0000002 ' en ' +1*0,0000001 '

Nu heb ik weer een nieuwe vraag waar ik zelf maar niet uitkom en wat ik ook op internet niet kan vinden.

Wanneer bijv. Cel F20 een waarde heeft van 60, dan moet er in cel F21 staan: S20 - D20
De waarde in Cel F20 kan nogal eens wisselen, waardoor er in cel F21 steeds een andere uitgooi mogelijkheid moet staan. Helaas wil dat niet lukken.

Ik heb het wel in een bestandje gezien dat het mogelijk is. Maar helaas zit hier een wachtwoord op, dus kan ik niet ontdekken hoe deze formule eruit ziet.

Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen!

Met vriendelijke groet,

Koning10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan