• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formules invoeren in draaitabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonpic

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2015
Goedemorgen,

Ik wil een excelbestand verder automatiseren. Het bestand heeft betrekking tot urenregistratie van medewerkers.
Bestand Oude weekplanning - in tabblad weekplanning staan gegevens over medewerkers, in tabblad scannen werd geregistreerd hoe lang medewerkers op een project hebben gewerkt. Overige 2 tabbladen bevatten draaitabellen met belangrijke informatie voor verdere administratieve verwerking.

In bestand nieuwe weekplanning gaat alles automatisch. Tabblad weekplanning bevat weer enkel gegevens mbt medewerkers. In tabblad scannen, scannen medewerkers medewerkerscode, projectcode en in/uit code, overige cellen worden automatisch gevuld.

De draaitabellen in de oude weekplanning bevatten precies de informatie die ik nodig heb. Het gaat om drie draaitabellen.
In het nieuwe bestand wil ik dezelfde informatie terug kunnen vinden. Ik heb zelf al wel het een en ander geprobeerd met formules, echter blijft de formule niet staan wanneer ik de filter aanpas.
Wie kan me helpen.
Ingewikkeld verhaal. Zie beide bestanden.
Ook kunnen de formules die ik heb ingevoerd waarschijnlijk veel eenvoudiger, zou alleen niet weten hoe :d
Als er meer informatie nodig is hoor ik het graag.

Bijlagen

Goedemiddag,

Helaas kan ik powerpivot niet installeren, we maken gebruik van Excel 2007.
Is er een andere manier om de vraag op te lossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan