Hallo allen,
In Excel wil ik graag informatie uit verschillende tabbladen in een ander tabblad optellen. Ik krijg dit wel voor elkaar met 1 tabblad maar niet met meerdere. Zou iemand mij kunnen helpen.
Bij het tabblad van elk team onderin kunnen we maten van shirtjes broekjes en sokken invullen d.m.v. een gegevensvalidatie.
In het tabblad totaal aantal wil ik dat alle maten die in de overige tabbladen zijn ingevuld, bij elkaar opgeteld worden zodat het makkelijk te zien is hoeveel van elke maat ik moet bestellen.
Ik hoop dat ik dit duidelijk heb uitgelegd, bijgevoegd het desbetreffende Excel bestand.
Bij voorbaat dank!
In Excel wil ik graag informatie uit verschillende tabbladen in een ander tabblad optellen. Ik krijg dit wel voor elkaar met 1 tabblad maar niet met meerdere. Zou iemand mij kunnen helpen.
Bij het tabblad van elk team onderin kunnen we maten van shirtjes broekjes en sokken invullen d.m.v. een gegevensvalidatie.
In het tabblad totaal aantal wil ik dat alle maten die in de overige tabbladen zijn ingevuld, bij elkaar opgeteld worden zodat het makkelijk te zien is hoeveel van elke maat ik moet bestellen.
Ik hoop dat ik dit duidelijk heb uitgelegd, bijgevoegd het desbetreffende Excel bestand.
Bij voorbaat dank!