• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule's samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

boomen

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2014
Hallo beste mensen,

Ik heb 2 formules die ik in 1 cell will plaatsen. Apart van elkaar werken ze prima. ik krijg alleen de haakjes en als.fout niet goed denk ik?
dit zijn de formules.
Code:
=ALS.FOUT($G3*VERT.ZOEKEN(D5;Meststoffen;9;0)/VERT.ZOEKEN(D5;Meststoffen;2;0);"")

Code:
);"")*(INDEX(Bewerkingen!AB4:AM14;vert.zoeken(Namen!B1;Namen!B31:C40;2;0);vert.zoeken(Kostenoverzicht!$C$4;Namen!B7:C17;2;0)))

Ik will ze maal elkaar doen, Maar krijg hem niet goed. Kann niet zo moeilijk zijn eigenlijk?:o
Iemand een Idee?

Grtz

Dit is een forum voor moeilijke zaken en dus zit je hier mis met "iets dat toch niet zo moeilijk is". :)

Misschien lukt het als je in je ALS.FOUT formule tussen de laatste " " geen spatie maar een 0 zet. Vermenigvuldigen doe je met cijfers en niet met spaties.

Kees

Voor mij is het op dit Moment moeilijk, misschien kijk ik ergens overheen.
Ik probeerde duidelijk te maken dat ik normaal gesproken geen probleem heb met het bij elkaar voegen van formules.
Misschien is dit overbodige informatie en had ik dit niet erbij moeten plaatsen, mijn oprechte excuses.:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan