• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

formules vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

thierry67

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 dec 2006
hallo iedereen
ik zit met een probleempje
ik heb een map met 30 werkbladen
die bladen wil ik gegevens laten aanpassen aan de hand van namen,kleuren,getallen,enz.
ik heb al veel zelf gevonden en tot uitvoering gebracht maar ik kan ook niet alles.
is er iemand bereidt mij daar bij te helpen.
ik weet dat het niet gemakkelijk is,en daarvoor zal ik wel een exel expert nodig hebben
dank bij voorbaat
thierry67

hallo iedereen
ik zit met een probleempje
ik heb een map met 30 werkbladen
die bladen wil ik gegevens laten aanpassen aan de hand van namen,kleuren,getallen,enz.
ik heb al veel zelf gevonden en tot uitvoering gebracht maar ik kan ook niet alles.
is er iemand bereidt mij daar bij te helpen.
ik weet dat het niet gemakkelijk is,en daarvoor zal ik wel een exel expert nodig hebben
dank bij voorbaat
thierry67

Stel een gerichte vraag en de kans is redelijk groot dat je een goed antwoord krijgt. Met bovenstaande info kunnen wij ook niet veel aanvangen.

formules

dat is gemakkelijk gezegd
ik heb zoveel vragen dat ik echt iemand nodig heb waar ik een kopij van mijn werkblad naar mailen.

ik heb zoveel vragen dat ...

Zoek dan een betaalde oplossing. Mogelijkheden zijn legio, je wordt doorgaans zeer goed geholpen. Het neemt jou veel werk uit handen en bespaart veel tijd en kopzorgen. Maar het kost je wel (heel) wat...

Tenzij natuurlijk hier iemand bereid is uren te spenderen aan jouw problemen. Al betwijfel ik het laatste wel als het gewoon "voor niets" moet gebeuren.

Laatst bewerkt:
Thierry,

We hebben ondertussen niets meer van je vernomen. Ik heb je absoluut niet willen wegjagen, dat is het laatste dat ik wil, maar je moet begrijpen dat er hier waarschijnlijk niemand uren en uren aan andermans projecten gaat werken. De gewone vragen hier vergen minder (kostbare) tijd. Hopelijk wil je dat inzien?

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan