Formules worden vreemd weergegeven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tcomputer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2013
Hallo allemaal,

Ik heb al een hele tijd office 2010 op me pc staan. Alleen sinds vorige week worden me formules helemaal verkeerd weergeven. Als ik zelf een formule maak is er niks aan de hand maar als ik die bekijk die van mijn school afkomen krijg ik plots glazen en andere rare figuren. Heb een aantal screen shots bijgevoegd ter verduidelijking.

Dit is het probleem
screen1.jpg

Zo zou het moeten zijn.
screen2.png

Ik office al een keer opnieuw geïnstalleerd en ondertussen al office 2013 erop gezet maar dit mocht allemaal niet baten. Kan iemand mij helpen en mij vertellen hoe ik hier vanaf kom:confused:. Ik werk met Windows 7

Groet T :d

Laatst bewerkt:
Het lijkt dat de formules die kennelijk aan de drank zijn een verkeerd font gebruiken.
Kijk dus even naar het font van je eigen formules en stel dat ook in voor de fout weergegeven formules.

Dat heb ik ook geprobeerd maar dan verandert alleen de tekst naar de goeie font. De speciale tekens blijven jammer genoeg in de feest sfeer :confused:

Dat heb ik ook geprobeerd maar dan verandert alleen de tekst naar de goeie font. De speciale tekens blijven jammer genoeg in de feest sfeer :confused:

Gezellig toch? je zou het kunnen proberen in een ander programma, heb je anders misschien het origineel voor ons?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan