formulie met achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
ik heb in access een formulier met achtergrond. dit formulier heeft verder de beschikking over tekst met inmvoervelden.nu wil ik de achtergrond vervangen,maar wat is nu de beste manier? als ik nml de ontwerpweergave in ga en dan de knop afbeelding wil gaan gebruiken,dan wordt ook de tekst en de invoervelden overschreven.

Ik heb verder ook een schakelbord met een foto die vernadred moet worden.Mijn vraag heeft dus ook betrekking op het schakelbord. Alvast bedankt.

ik heb in access een formulier met achtergrond. dit formulier heeft verder de beschikking over tekst met inmvoervelden.nu wil ik de achtergrond vervangen,maar wat is nu de beste manier? als ik nml de ontwerpweergave in ga en dan de knop afbeelding wil gaan gebruiken,dan wordt ook de tekst en de invoervelden overschreven.

Ik heb verder ook een schakelbord met een foto die vernadred moet worden.Mijn vraag heeft dus ook betrekking op het schakelbord. Alvast bedankt.

Probeer eens in het formulier de afbeelding op de achtergrond te plaatsen? Hij overschijft namelijk niet de andere velden normaal gesproken aangezien het om een afbeelding gaat.
Je kunt ook de andere velden naar de voorgrond halen.

Het schakelbord kun je ook openen, dat is ook een formulier en hier de afbeelding wijzigen, zoals bij een gewoon formulier (verwijder hier geen velden, anders kan je schakelbord niet meer werken). Werkt dus hetzelfde als je eerste vraag.

ok.thanks.zal het proberen.als het niet lukt meld ik mij weer :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan