Formulier 98/2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blackmolley

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 nov 2007
Hallo,

Ben nieuw met formulieren in FP. Heb een tijd gewerkt met FP98 en sinds kort overgegaan op FP2003.
Op zich is er met FP best nog wel wat leuks te maken ware het niet dat het een drama is om formulieren te maken en vooral te publiceren.
Dat laatste is dus ook wat me niet lukt.

Even ter info: ik publiceer normaal gesproken al mijn bestanden met Cute FTP naar de server. Voor formulieren is het noodzakelijk dit via FP te publiceren anders worden bepaalde bestanden niet mee gekopieerd die nodig zijn voor de werking van het formulier. Ik maak dus ook geen "web" aan binnen FP.

Als ik een formulier vanuit FP2003 naar de server wil publiceren krijg ik steeds de gegevens van een andere - oudere - website (A) die ik op de PC heb en waarvan het formulier wel werkt op het web. Het lukt me maar niet de externe website voor de nieuwe site (B) te configureren. FP komt steeds terug met de gegevens van de 'oude' site (A), ook na het ingeven van de user en passwooord voor de nieuwe site (B). Het venster blijft terugkomen... Ik zie ook dat de oude site (A) op mijn PC onder netwerklocaties staat als www.siteA.nl. Als ik nu maar die nieuwe site (B) daar ook zo zou kunnen krijgen ben ik een heel eind maar ook dat lukt me niet. Wat doe ik (verschrikkelijk) verkeerd ?

Hopelijk kan iemand me hiermee helpen.
Alvast bedankt !
gr Rene

Omdat je zo verschrikkelijk aardig overkomt, lees dit eens door. Misschien brengt het enig licht in de duisternis.

Dacht dat ik de eerste 2 berichten toch redelijk aardig over kwam maar ik kan me vergissen ....

In ieder geval bedankt Michel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan