Formulier afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gregortman

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2005
Beste Mensen,

Ik heb in mijn database een formulier met tabbladen gemaakt, waarop ongeveer 50 vragen worden gesteld die ik dan met keuzerondjes en groepsvakken beantwoord.

Nu weet ik dat als als ik iets moet uitprinten ik hier beter een rapport van kan maken, dit is alleen veel ingewikkelder dan het formulier uitteprinten.
Bijvoorbeeld alle vragen zijn labels en dus niet gekoppeld aan de vraag, in een rapport wordt dit ook alweer moeilijker of ik moet ze letterlijk overnemen, en zo zijn er nog een aantal zaken .

Is het mogelijk om een formulier uit te printen, waarbij niet alleen het tabblad, wat reeds te zien is, wordt afgedrukt maar ook automatisch de andere tabbladen(mischien met een macro?).

Ik ben benieuwd

groet

gregor:)

afdrukken formulier

Na wat rotzooien heb ik het dan zelf gevonden.

Maak een macro waarin je het formulier opent, vervolgens adrukken (1e tabblad wordt afgedrukt ), vervolgens "naar besturigselement gaan" en de naam van het tabblad invullen, vervolgens afdrukken telkens herhalen totdat alle tabbladen afgedrukt zijn en op het laatst het formulier sluiten.

Hierna een knop op een formulier gezet die de macro acctiveert en alle tabbladen die nodig zijn worden automatisch afgedrukt.

zo dat was hem dan weer !!

gregor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan