Jerry Deladik
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 jan 2004
Hallo,
ik wil vanuit een formulier een ander formulier aanroepen via een knop. Dit lukt mij prima via de wizard voor knoppen, access vraagt dan keurig welke twee velden moeten matchen. Hieronder de automatisch gegenereerde code. ECHTER, tussen deze tabellen ligt een meer-meer relatie. Ik moet dus op twee criteria filteren. Ik dacht dit simpel op te lossen met de code achter "AND" hieronder, maar dat pikt access niet...
Kan iemand mij helpen?
Private Sub knpEditRelatie_Click()
On Error GoTo Err_knpEditRelatie_Click
Dim stDocName As String
Dim stLinkCriteria As String
stDocName = "frmRelatieKlantZVEdit"
stLinkCriteria = "[Zorgverlenernr]=" & Me![Zorgverlenernr] And "[Klantnr]=" & Me![Klantnr]
DoCmd.OpenForm stDocName, , , stLinkCriteria
ik wil vanuit een formulier een ander formulier aanroepen via een knop. Dit lukt mij prima via de wizard voor knoppen, access vraagt dan keurig welke twee velden moeten matchen. Hieronder de automatisch gegenereerde code. ECHTER, tussen deze tabellen ligt een meer-meer relatie. Ik moet dus op twee criteria filteren. Ik dacht dit simpel op te lossen met de code achter "AND" hieronder, maar dat pikt access niet...
Kan iemand mij helpen?
Private Sub knpEditRelatie_Click()
On Error GoTo Err_knpEditRelatie_Click
Dim stDocName As String
Dim stLinkCriteria As String
stDocName = "frmRelatieKlantZVEdit"
stLinkCriteria = "[Zorgverlenernr]=" & Me![Zorgverlenernr] And "[Klantnr]=" & Me![Klantnr]
DoCmd.OpenForm stDocName, , , stLinkCriteria