Formulier in gegevensbladweergave vanaf schakelbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

brutus

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2000
Hallo,

Ik heb een aantal formulieren die ik in gegevensbladweergave wil laten zien. Daartoe heb ik de standaardweergave op gegevensblad ingesteld en heb ik het toestaan van formulierweergave op nee ingesteld. Wanneer ik nu vanuit het databasevenster de formulieren open, openen die netjes in de gegevensbladweergave. Maar wanneer ik de formulieren open vanaf een schakelbord, dan openen ze toch in de formulierweergave. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

Op je schakelbord staan knoppen.
Onder die knoppen zit code waarmee het formulier geopend wordt.
In die code is aangegeven hoe het formulier geopend moet worden en wat in de code staat gaat in dit geval voor de opties die bij het formulier aangegeven staan.
Je zult dus de code onder de knop in het schakelbord even moeten wijzigen zodat je formulier daar op de juiste manier geopend wordt.

Bartuls,
Dank voor je reactie. Ik kan de betreffende code echter niet vinden. Wanneer ik het schakelbord in ontwerpweergave open en vervolgens bij de gebeurtenissen kijk, staat er bij klikken: =HandleButtonClick(1). Voor de rest staat er niks. Ik heb ook al in de tabel schakelbord_items gekeken, maar daar wordt ik ook niet echt wijzer van.

De code die jij nodig hebt zit onder de knop die je indrukt om het formulier te openen onder de gebeurtenis Bij Klikken.

Als je er niet uitkomt moet je de database even posten op het forum dan is de aanpassing zo gedaan.

Hoi Bartuls,

Wederom bedankt voor je reactie. Ik heb het inmiddels gevonden. De gebeurtenis "Bij klikken" verwijsd naar een functie die onder het formulier zit. Daar heb ik de weergave in kunnen stellen, dus mijn vraag is bij deze opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan