formulier in Internet Explorer 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb ten behoeve van een website een formulier in HTML4 gemaakt
waarbij men in een texterea adresgegevens kan opgeven en m.b.v. radio-elementen (rondje) een selectie kan maken m.b.t. wat wel en wat niet. De bedoeling is dat de uitkomst van de vraagstelling in een e-mail aan mij verstuurd wordt.
Sedert IE 8 wordt de ingetypte en geselecteerde antwoorden niet meer in de e-mail weergegeven. In Mozilla Firefox zijn er geen problemen. Maar ik wil graag dat het ook werkt in IE8. Wat kunnen jullie me aanraden.

sgrav000

Dank Peter voor jouw antwoord

Ik heb jouw oplossingen uitgeprobeerd. Ik ben met mailto door IE8 geswiept.
CGI en PHP behoren niet tot mijn vaardigheden. HTML enigszins en Javascript alleen
als ik kant en klare scripts aangeleverd krijg. Ik gebruik webbouwprogramma´s Web Creator en Webbouwer. Ik gebruik Dreamweaver MX 2004 om de HTML passend te maken. De websites zijn dus uitermate eenvoudig met enige flash via SwishMax2
HTML en Javascript en dus geen PHP en Javascript. Ik zeg dit omdat PHP en CGI overal gebruikt worden. Maar dát is mijn ambitie niet.
Ik heb zelfs Microsoft geprobeerd maar die verwijzen met terug naar de fabrikant van de webbouwprogramma's wat absoluut onzin is: in Firefox lukt het wel.
Ik ben nu zover dat ik van IE8 een melding krijg: "De pagina die u wilt zien gebruikt javascripts Deze functionaliteit kan bewerkstelligd worden in uw browser instellingen ..."
Onder IE Extra/Internetopties/Beveiliging/Aangepast niveau treft ik geen "javascript" aan.
Wel naamloze scripts die je kunt inschakelen en die zijn ingeschakeld. Ik heb ook de Beveiliging op het laagste beveiligingsniveau. Het leidt tot niets. Ik blijf de waarschuwing
De pagina die u wilt zien gebruikt javascripts Deze functionaliteit kan bewerkstelligd worden in uw browser instellingen ... krijgen.
Weet jij een oplossing?

sgrav000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan