Formulier in php werkt op de ene site wel, op de andere niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnyBoy

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2000
Hallo, ik heb een php invulformulier aangepast en op mijn eigen website en andere sites die ik gemaakt heb, werkt dit uitstekend. Echter, op een ook door mij gemaakte website voor een meubelzaak werkt het niet en komt er na het versturen een error boodschap tevoorschijn. (zie bijlage) Vroeger had de meubelzaak een andere website gemaakt met Joomla. Deze is normaal gezien verwijderd en ik heb gewoon mijn bestanden naar de (hopelijk) juiste plaats gesleept (/var/www/html). De website werkt prima met uitzondering van het contactformulier. Heeft er iemand een idee wat er hier verkeerd zit? Moet ik de php-bestanden misschien in een andere map stoppen? Graag hulp a.u.b. want ik ben ten einde raad.

mvg, Johny :confused:

Bijlagen

• error.jpg
    error.jpg
    35,8 KB · Weergaven: 28
draai op die server wel php?

<?php echo phpinfo(); ?>

Of kijk gewoon eens in het error logboek. misschien staat daar mee info in?

De server ondersteund php maar volgens mij moet ik het mailformulier.php bestand in één of ander daarvoor geschikte map plaatsen. Probleem is dat er 'k weet niet hoeveel mappen zijn ... :confused:
Op de andere servers waar ik gewoonlijk mee werk gooi ik alles op dezelfde plaats en werkt dit altijd. De provider van die meubelzaak geeft geen respons op mijn vraag om hulp. :evil:

Johny

je kan het plaatsen in welke map je ook maar wilt lijkt mij, als je maar vanaf het formulier naar de goede locatie van het bestand verwijst. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan