Formulier ( keuzevak )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hovawart

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2004
Berichten
75
Hallo,

ik probeer al de hele dag, in een tabel in word, een keuzerondje of selectievakje, in te voegen. Werkbalk formulieren.
Het invoegen is geen probleem, alleen om het werkend te krijgen ???? Er komt idd een mooi rondje of vierkantje te staan, maar het aanvinken / invullen lukt me niet. Wat, welke instelling zie ik over het hoofd. Kan iemand me wat uitleg geven ??? BvD
 
Sla je het bestand wel op als webpagina (.html-document)?
Als je dat doet en je opent het in Internet Explorer, dan moet het aanvinken goed gaan.

Guus.
 
Hai, :D

Voor keuzerondjes heb je de werkbalk werkset besturingselementen gebruikt. (Active-X)

Druk daar eens op het Driehoekje (ontwerpmodus)
Als deze uitstaat kun je de elementen pas gebruiken.

See Yah! :thumb:
 
dat was de truc, bedankt.
Nog een vraagje. Is er aan de opmaak nog iets te wijzingen? "option button1 "weg, achtergrond kleurtje ?
 
Ik maak een document dat als sjabloon gebruikt gaat worden voor het invoeren van storingen.

Hoe kan ik selectievakjes (ingevoegd met werkbalk Formulieren) instellen zodat ik ze door ze aan te klikken kan in- of uitschakelen.
Er is een optie Macro uitvoeren bij 'Kiezen veld'. Wat kan ik daar mee doen?

Ik kan ook selectievakjes invoeren met de 'Werkset Besturingselementen', maar die krijg ik slecht op de juiste plek. Met uitgeschakelde ontwerpmodus kan je er op klikken. Het vakje is ook te klein.

Ik heb een document selectievakje.doc bijgevoegd.

Wie weet raad?
Groeten
Loes
 

Bijlagen

  • selectievakje.doc
    27,5 KB · Weergaven: 176
Soms blijf je zoeken en moet Helpmij uitkomst brengen en soms vind je ineens zelf een oplossing!

Op http://www.cvog.nl/Profielwerkstuk/formulieren_met_word.htm las ik dat het formulier moest beveiligen!
Dan kan ik kruisjes zetten door op het valkje te klikken.

Simpel.

Of toch niet??
Ik kan nu de macrovelden niet meer invullen!! Die heb ik gemaakt met
{MACROBUTTON NoMacro [Typ woonplaats]}
en dat levert [Typ woonplaats] op.

Met {MACROBUTTON DoFieldClick[Typ woonplaats]} lukt het ook niet.

Loes
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan