formulier lijkt volledig geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goofer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2009
Berichten
4
Dit probleem vond ik niet via de zoek-functie, dus maar een nieuw draadje.

Ik heb een formulier dat blijkbaar geblokkeerd is: openen lukt niet, ook niet in design.
Zelfs copieren gaat niet.

Er hing redelijk wat VB code achter maar die heb ik ook al uitgeschakeld met het ' teken, comments van gemaakt dus.

Een nieuwe database maken en de volledige inhoud van de oude naar de nieuwe database importeren lukt, op het ene geblokkeerde formulier na.

Hoe krijg ik dit formulier terug aan de praat? Ik had er nogal wat tijd ingestoken en zou het zonde vinden om terug van 0 te moeten beginnen. :confused:
 
Vaag probleem en inderdaad balen.
Je krijgt ook geen foutmelding oid?
 
Bij het importeren van het formulier naar een nieuwe database kreeg ik wel de boodschap:
"You canceled previous operation"

Ondertussen heb ik op MSDN al wel ergens gelezen dat aan zulke "corrupte" formulieren weinig te doen valt: simpelweg gewoon op nieuw maken. En dat heb ik dan ook maar gedaan, het zat nog vers in het hoofd en ik kan anders niet verder met m'n applicatie

Ik vermoed dat er ergens iets mis ging met de filter die ik ingesteld had op het formulier.
 
Maak voor de zekerheid tijdens het bouwen regelmatig een backup van je database. Ik weet het een overbodig advies. ;)

mvg
Charles
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan