• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formulier mailen gaat niet goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuilman

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2009
Hallo iedereen,

Ik heb een mooi formuliertje gemaakt in excel 2003 nederandse versie.
hij verstuurt het formulier netjes en kan hem ook gewoon openen.
Maar nu mijn probleem.
Ik heb op het formulier een dropdown menu staan en dit dropdown menu verwijst naar sheet 2.
Als ik hem dus verstuur via een send button dan laat hij niet de ingevulde keuze zien van mijn dropdown. heeft iemand hier een oplossing voor?
ik zal het formulier bijvoegen.

Vriendelijke groet,

Ewoud

Laatst bewerkt:
Als je die lijst ook op het zelfde blad zet. (Uit het zicht) lukt het dan wel?
Je moet hem dan wel daarnaar verwijzen.

Kan dat niet simpeler:
Code:
Sub Verzend()
  With Application
     .ScreenUpdating = False
     .EnableEvents = False

With ThisWorkbook
        If .Sheets("Blad1").Range("A1").Value Like "?*@?*.?*" Then .SendMail Split(.Sheets("Blad1").Range("A1") & "|" & .Sheets("Blad1").Range("D11"), "|"), "Mutatielijst"
        .Close
      End With

.ScreenUpdating = True
      .EnableEvents = True
  End With
End Sub

ik heb de lijst nu op hetzelfde blad staan en weg gestopt.
en ik heb het print bereik geselecteerd waardoor hij dat lijstje niet afdrukt ( of een lege pagina)
Dat werkt allemaal wel maar als iemand ene oplossing heeft voor mijn probleme als ik het wel op het 2e blad wil houden mag deze altijd neergezet worden. wie weet komt het nog van pas.

@ SNB ben nog niet zo`n ster met VBA hahaha.
Maar bedankt zal even kijken of die werkt zoja dan gebruik ik hem. alvast bedankt.

Vriendelijke Groet,

Ewoud

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan