formulier maken in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

syncursist

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2006
Ik kan wel een formulier ontwerpen en publiceren in Outlook. Maar als ik het formulier doormail naar iemand anders (of mezelf) krijg ik gewoon het standaard berichtenvenster te zien i.p.v. mijn zelfgemaakt sjabloon. Kan iemand mij verder helpen? Dank bij voorbaat.

hoi,

Ik denk dat ik hiet iets heb gevonden wat daar op slaat (wel in engels maar dat zal geen probleem zijn):

Understanding Form Limitations
Some of the sample forms you may find are designed to facilitate interaction among people in the same organization. You need Microsoft Exchange Server to use any forms that are designed to work in Public Folders or with Outlook group scheduling. However, this doesn’t mean that you can’t send messages based on forms to people outside your organization. As long as they’re also using Outlook, recipients can work with form-based messages. The only requirement is that the recipient address must be marked to use RTF (see “Plain Text vs. Rich-Text” in Chapter 10).

dit komt van de volgende website.

http://www.windowsitlibrary.com/Content/191/18/toc.html

Rtf

Hi,
Bedankt voor uw reactie. Jammer genoeg helpt het mij niet verder, ik had dit nl. al ergens gelezen en uitgeprobeerd. Toch bedankt voor de medewerking.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan