jvdmeulen75
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 6 dec 2010
Hoi hoi,
Ik ben bezig met een formulier maken in word 2007. Heb een paar vraagjes en ik hoop dat iemand mij kan helpen. In de bijlage het formulier. Wat wil ik graag veranderen?
1. Als ik de naam klant invul dan verspringt het veld van de voorletters of titel of woonplaats. Hoe kan ik het 2e veld vastzetten zodat het niet verspringt?
2. bij de keuze brugerlijke staat, moet eigenlijk het volgende komen te staan. Of in ieder geval een keuze worden gemaakt uit:
burgerlijke staat:
0 gehuwd: huwelijkse voorwaarden /gemeenschap van goederen
0 ongehuwd
0 samenwonend: contract: ja/nee Testament: ja/nee
0 gescheiden: alimentatieverplichting ja/nee € ______
ontvanger alimentatie ja/nee €______
0 weduwe / weduwnaar
Dit betekent dus als je bijv op gehuwd klikt, dat je dan een vervolgmenu krijgt om een keuze te maken uit huw. voorwa of gemeensch. van g. Dus een vervolgmenu. Hoe doe ik dit? Ik kan er namelijk niet achterkomen.Bekijk bijlage Klantprofiel3.docx
Ik hoop dat iemand mij advies kan geven.
Merci alvast
Jannie
Ik ben bezig met een formulier maken in word 2007. Heb een paar vraagjes en ik hoop dat iemand mij kan helpen. In de bijlage het formulier. Wat wil ik graag veranderen?
1. Als ik de naam klant invul dan verspringt het veld van de voorletters of titel of woonplaats. Hoe kan ik het 2e veld vastzetten zodat het niet verspringt?
2. bij de keuze brugerlijke staat, moet eigenlijk het volgende komen te staan. Of in ieder geval een keuze worden gemaakt uit:
burgerlijke staat:
0 gehuwd: huwelijkse voorwaarden /gemeenschap van goederen
0 ongehuwd
0 samenwonend: contract: ja/nee Testament: ja/nee
0 gescheiden: alimentatieverplichting ja/nee € ______
ontvanger alimentatie ja/nee €______
0 weduwe / weduwnaar
Dit betekent dus als je bijv op gehuwd klikt, dat je dan een vervolgmenu krijgt om een keuze te maken uit huw. voorwa of gemeensch. van g. Dus een vervolgmenu. Hoe doe ik dit? Ik kan er namelijk niet achterkomen.Bekijk bijlage Klantprofiel3.docx
Ik hoop dat iemand mij advies kan geven.
Merci alvast
Jannie