Beste mensen,
Ik heb een vraag gekregen en ik wet niet echt waar ik moet zoeken om hier fatsoenlijk antwoord op te vinden. Heeft iemand goede suggesties?
Collega's die weinig op kantoor zijn, moeten vrijwel dagelijks een mail versturen met bijvoorbeeld hun activiteiten, samen met eventuele bijlagen. Dit gebeurt naar een vast email adres. Alleen de een doet het zus en de ander doet het zo. Is er een manier om een soort formulier te maken, waarbij een ieder verplicht is om een eenduidige manier in te vullen. Deze mensen gebruiken lang niet allemaal Outlook.
Ben benieuwd....
Ik heb een vraag gekregen en ik wet niet echt waar ik moet zoeken om hier fatsoenlijk antwoord op te vinden. Heeft iemand goede suggesties?
Collega's die weinig op kantoor zijn, moeten vrijwel dagelijks een mail versturen met bijvoorbeeld hun activiteiten, samen met eventuele bijlagen. Dit gebeurt naar een vast email adres. Alleen de een doet het zus en de ander doet het zo. Is er een manier om een soort formulier te maken, waarbij een ieder verplicht is om een eenduidige manier in te vullen. Deze mensen gebruiken lang niet allemaal Outlook.
Ben benieuwd....