formulier met bijlagen naar vast emiladres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Driela

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 aug 2011
Beste mensen,

Ik heb een vraag gekregen en ik wet niet echt waar ik moet zoeken om hier fatsoenlijk antwoord op te vinden. Heeft iemand goede suggesties?

Collega's die weinig op kantoor zijn, moeten vrijwel dagelijks een mail versturen met bijvoorbeeld hun activiteiten, samen met eventuele bijlagen. Dit gebeurt naar een vast email adres. Alleen de een doet het zus en de ander doet het zo. Is er een manier om een soort formulier te maken, waarbij een ieder verplicht is om een eenduidige manier in te vullen. Deze mensen gebruiken lang niet allemaal Outlook.

Ben benieuwd....

Beste Driela,

is het niet een idee om dan een webpagina hiervoor te gebruiken? Dat je een soort van formulier maakt, en die laat verzenden naar het vaste emailadres.
'k Weet verder niet precies wat je bedoeld met "de een doet het zus en de ander doet het zo". Je zou er natuurlijk ook een worddocument (als basis) voor kunnen maken die iedereen dan invult en opstuurd.

Of denk ik nu te simpel?

Met ' de een doet het zus en de ander zo' bedoel ik dat er bepaald geen uniformiteit is in het aanleveren van de gegevens en dat is nou juist de bedoeling.

Je suggestie om er een webpagina van te maken lijkt me een goede. Bedoel je dan dat je een soort 'stand-alone' html-pagina hebt waar een knop op zit met "Verstuur"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan