Ik heb thuis een formulier gemaakt in Word 2002 met een paar fillin velden en opgeslagen als sjabloon.
Als ik op basis van dit sjabloon een nieuw dokument opvraag, wordt netjes om de benodigde info gevraagd. Als ik die heb ingevuld en het heb opgeslagen onder een nieuwe dokumentnaam en deze vervolgens weer open staan daar keurig de door mij ingevulde gegevens.
So far, so good. Echter, eerstgenoemde sjabloon heb ik via e-mail naar de zaak gestuurd en ook daar weer opgeslagen als sjabloon. Als ik daar vervolgens hetzelfde mee doe als hierboven wordt bij het openen van het dokument steeds opnieuw om de gegevens gevraagd. Dat is niet de bedoeling! Hoe kan ik dit wijzigen? Op kantoor hebben we Word 2000. Is dat wellicht de oorzaak?
Als ik op basis van dit sjabloon een nieuw dokument opvraag, wordt netjes om de benodigde info gevraagd. Als ik die heb ingevuld en het heb opgeslagen onder een nieuwe dokumentnaam en deze vervolgens weer open staan daar keurig de door mij ingevulde gegevens.
So far, so good. Echter, eerstgenoemde sjabloon heb ik via e-mail naar de zaak gestuurd en ook daar weer opgeslagen als sjabloon. Als ik daar vervolgens hetzelfde mee doe als hierboven wordt bij het openen van het dokument steeds opnieuw om de gegevens gevraagd. Dat is niet de bedoeling! Hoe kan ik dit wijzigen? Op kantoor hebben we Word 2000. Is dat wellicht de oorzaak?