Formulier met REF velden en Userform maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quickstep01

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 apr 2012
Ik ben bezig formulieren te maken met invulvelden. O.a. voor het maken van brieven etc. Voor een van de documenten wil ik gebruikmaken van REF velden. Mijn collega's zijn niet handig met Word en daarom wil ik ook een Userform maken waar zij de gegevens kunnen invullen. Wie kan mij op weg helpen, of weet waar ik een 'handleiding' of boek kan vinden? Wij werken zelf met Word 2010, maar een aantal van de documenten moeten worden ingevuld door externen die meestal werken met Word 2007 of 97.

Alvast bedankt voor het meedenken.
Quickstep01

In dit draadje heb ik net een heel basaal voorbeeldje gezet met een Userform en Bladwijzers. Denk je in die richting?

Ja, Octafish dit is inderdaad het idee.
Mijn collega's moeten bij het openen van het document het Userform krijgen en daar o.a. naam en project invullen. Vervolgens wil ik dan dat de ingevulde gegevens ook in de rest van het document automatisch worden ingevuld. Ik denk dat dat met REFvelden mogelijk moet zijn.
Kun je mij aangeven hoe ik een Userform kan maken of waar ik dat kan vinden?

Het is mij wel gelukt om een Userform te maken, maar ik krijg het nog niet gekoppeld. Het werkt dus nog niet. Kan iemand mij op weg helpen?

Het helpt als je een voorbeeldje post met daarin je userform, en wat je met de gegevens wilt doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan