Voor een website heb ik een formulier gemaakt met 2 select boxes. In de eerste select box kunnen mensen hun sport kiezen (bijv. voetbal, atletiek, zwemmen) en in de tweede select box een bestemming (bijv. Turkije, Duitsland, Spanje). Nu is het de bedoeling dat ik onder elke keuze een url ga hangen via php, zodat als mensen op verzenden klikken zij naar de juiste pagina gaan.
Voorbeeld iemand kiest sport: voetbal, bestemming: turkije dan wil ik dat hij wordt doorgestuurd naar www.url.nl/voetbal/turkije . Ik wil de url zelf invullen dus hoef hier niet automatisch de variabelen te hebben. Hoe zou ik zo'n php script kunnen opstellen? En moet voor dit formulier het php script via Post of Get aanroepen?
Alvast bedankt.
Voorbeeld iemand kiest sport: voetbal, bestemming: turkije dan wil ik dat hij wordt doorgestuurd naar www.url.nl/voetbal/turkije . Ik wil de url zelf invullen dus hoef hier niet automatisch de variabelen te hebben. Hoe zou ik zo'n php script kunnen opstellen? En moet voor dit formulier het php script via Post of Get aanroepen?
Alvast bedankt.