Formulier on top

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geronimo1311

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2005
Ik heb een formulier dat het ganse scherm bedekt.
Vanop dit formulier kan ik andere formulieren openen. Maar deze formulieren bedekken niet het ganse scherm. Wanneer ik nu naast het bovenste formulier klik (op het onderliggende formulier dus) dan komt het onderliggende formulier naar de voorgrond. En vermits het eerste formulier schermvullend is kan ik niet meer aan het andere formulier. Kan ik via code niet uitschakelen dat het onderliggende formulier niet geselecteerd kan worden?

bij form open docmd.maximize zetten dan zire je onderliggend scherm niet meer en zorgen dat formulier niet verplaatsbaar is!

Het is net de bedoeling om het bovenliggende formulier niet volledig schermvullend te maken.

beide formulieren docmd.maximize en de ene pop up maken beide niet verplaatsbaar
zo moet je het bovenliggende formulier sluiten alvorens weer bij hoofdformulier te komen

De manier die jij uitlegt kan ik niet toepassen vermits enkel het onderste formulier volledig schermvullend is gemaakt. Bij de andere formulieren wil ik dit niet doen.

Ik heb het al gevonden. Als ik bij alle formulieren popup en modaal op ja zet dan werkt het ook. Dan kan je het onderliggende formulier niet selecteren door naast het bovenste formulier te klikken. Bij het onderliggende formulier zet ik popup op ja en modaal op nee.

Evenzeer bedankt voor de reactie. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan