Formulier ontwerpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ebeekie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 apr 2006
Ik moet voor mijn werk een formulier maken in access. Het is een redelijk eenvoudig formulier maar ik weet niet goed waar ik moet beginnen.

Opzet Tabellen:

ID Fnummer Beheerdernummer Omschrijving

1 60000001 8000001 Loonkosten 1
2 60000002 8000002 Loonkosten 2
3 60000003 8000003 Loonkosten 3

Ik ben in ieder geval zover dat ik een query hebt gemaakt als basis voor mijn formulier. Ik heb een eerste aanzet gegeven voor het formulier waarbij ik een zoekfunctie heb toegevoegd en die werkt ook:

Voorbeeld: ik geef als zoekcriterium het Fnummer 60000001 en ik krijg als resultaat het Beheerdernummer 8000001 met omschrijving loonkosten 1.

Nu zou ik graag willen dat er nog een extra resultaat veld komt in het formulier waarbij een plaatje wordt aangeroepen, bijvoorbeeld van de paraaf van de beheerder.
De bedoeling is dat de plaatjes van een netwerkmap worden aangeroepen zodat de database niet onnodig groot wordt.

Kan iemand mij op weg helpen, want hier kom ik echt niet uit. Als bijlage voeg ik toe wat ik tot nu toe gedaan heb.

Bij voorbaat dank voor jullie moeite!

Bijlagen

Over het plaatsen van foto's (of plaatjes) op formulieren zijn al vele malen vragen gesteld in het forum. Bijvoorbeeld hier: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=249843
Als je even de zoekfunctie gebruikt kun je nog veel meer voorbeelden vinden.
Als je er met die voorbeelden nog niet uitkomt stel dan even een nieuwe vraag met je specifieke probleem dat je op dat moment hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan