formulier openen met gefilterde naam.

Status
Niet open voor verdere reacties.

spawn666

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2004
Goeie dag iedereen.

Ik heb een groot formulier gebasseerd op een tabel. (waar al mijn verzamelde data in staat,
Dit formulier wil ik op 2 manieren gebruiken: voor nieuwe records aan te maken en om records te zoeken.
Nu heb ik hier gedeeltelijk een oplossing voor gevonden.
2 macro's, de eerste opend het formulier met data-entry op true voor nieuwe records.
en de tweede staat data-entry op fals om in alle records te zoeken.
bij het zoeken is nu alleen het probleem dat i niet naar het juiste record gaat waar ik naar zoek.

de waarde wat waar ik opzoek heb ik in een klein zoek formuliertje staan.

Ik probeer de volgende string bij het WHERE veld.
[Formulieren]![Data]![PC-Serienummer] Or [Formulieren]![Data]![PC AN-nr] Or [Formulieren]![Data]![Monitor-Serienummer] Or [Formulieren]![Data]![Monitor]=[Formulieren]![Search for Asset]![Search Field]

mijn vraag.
Hoe stel ik in mijn macro in dat hij het juiste formulier opend?

tweede vraag is vervolg op het bovenstaande...ik zou graag willen dat hij een match zoekt op 4 verschillende kolommen.

thanks..:thumb:

Laatst bewerkt:
Vermoedelijk moet je de filterstring zo opbouwen:

Formulieren]![Data]![PC-Serienummer] =[Formulieren]![Search for Asset]![Search Field] Or [Formulieren]![Data]![PC AN-nr] =[Formulieren]![Search for Asset]![Search Field] Or [Formulieren]![Data]![Monitor-Serienummer] =[Formulieren]![Search for Asset]![Search Field] Or [Formulieren]![Data]![Monitor]=[Formulieren]![Search for Asset]![Search Field]
Ben niet echt thuis in macro's, want heb daar een gruwelijke hekel aan. Ik doe alles veel liever via VBA...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan