formulier printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Worteltje88

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2008
Goede avond,

Ik als koerier moet voor mijn baas een rittenstaat bijhouden. Nou is de situatie zo dat menig aap beter dan mij kan schrijven:o het is de bedoeling dat alle chauffeurs voor de boekhouding dezelfde rittenstaat blijven gebruiken. ( ik wil deze automatisch invullen terwijl anderen de moeite nemen netjes te schrijven)

ik heb mijn blanco rittenstaat ingescand en met acces er -ik noem het maar even- 'formuliervakjes' over gezet. het resultaat is goed alleen is mijn vraag nu. kan ik ervoor zorgden dat als ik mijn rittenstaat uitprint de niet gebruikte formulierenvakjes ook niet geprint worden??

nu staan er 15 opdrachten op en net zoveel lege vakjes..

alvast bedankt,

Gebruik je een rapport voor het afdrukken, of druk je het formulier af?

ik druk het formulier gewoon af.

ik heb het schrijfformulier als achtergrondafbeelding geplaatst. daar heb ik invulvelden op geplaatst zodat ik door keuze menu's een tekst precies op de regels kan plaatsen.

Als je het formulier afdrukt, kun je er weinig aan doen vrees ik. Je hebt een afbeelding gebruikt in de Detail sectie, neem ik aan? Dan krijg je dus alles mee wat er op het formulier staat. Ik zou dus een rapport maken, waarbij je eventueel ook een afbeelding kan gebruiken als basis voor de velden.

In deze video wordt uitgelegd hoe je zoiets maakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan