Formulier rapport taken en inzetbaarheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

bgerco

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2007
Berichten
64
Hallo,

Ik ben beginnend Access gebruiker en ik heb hulp nodig met een formulier.
Ik heb twee tabellen. Een met taken en een ander met medewerkers.
Ik heb de taken toegekend aan de medewerkers en ik wil nu graag een formulier maken waarbij het inzichtelijk is in 1 overzicht door het selecteren van de taak uit tabel taken welke medewerkers hierop ingeschreven staan.
Dit kunnen meerdere medewerkers zijn en ik wil alle medewerkers zien.
Ik krijg wel de tabellen erin, maar niet in 1 overzicht alle medewerkers.
Hoe krijg ik alle medewerkers inzichtelijk?

Kan iemand mij helpen?

alvast bedankt.

Gr. Gerco
 
Volgens mij mis je nog een tabel: de tabel Taken_per_Medewerker. Hierin zou je moeten vastleggen welke medewerker welke taak uitvoert, wanneer de startdatum en einddatum is etc. Zolang je die derde tabel niet hebt (één-op-veel relaties leggen met zowel Taken als Mederker, op basis van resp. TaakID en MedewerkerID) gaat je vraag niet lukken. D.w.z. de vraag lukt wel, het antwoord niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan