Hallo,
Ik ben beginnend Access gebruiker en ik heb hulp nodig met een formulier.
Ik heb twee tabellen. Een met taken en een ander met medewerkers.
Ik heb de taken toegekend aan de medewerkers en ik wil nu graag een formulier maken waarbij het inzichtelijk is in 1 overzicht door het selecteren van de taak uit tabel taken welke medewerkers hierop ingeschreven staan.
Dit kunnen meerdere medewerkers zijn en ik wil alle medewerkers zien.
Ik krijg wel de tabellen erin, maar niet in 1 overzicht alle medewerkers.
Hoe krijg ik alle medewerkers inzichtelijk?
Kan iemand mij helpen?
alvast bedankt.
Gr. Gerco
Ik ben beginnend Access gebruiker en ik heb hulp nodig met een formulier.
Ik heb twee tabellen. Een met taken en een ander met medewerkers.
Ik heb de taken toegekend aan de medewerkers en ik wil nu graag een formulier maken waarbij het inzichtelijk is in 1 overzicht door het selecteren van de taak uit tabel taken welke medewerkers hierop ingeschreven staan.
Dit kunnen meerdere medewerkers zijn en ik wil alle medewerkers zien.
Ik krijg wel de tabellen erin, maar niet in 1 overzicht alle medewerkers.
Hoe krijg ik alle medewerkers inzichtelijk?
Kan iemand mij helpen?
alvast bedankt.
Gr. Gerco